luni, 29 decembrie 2008

FĂRÂMITURI DIN PENELE UNUI ÎNGER

O bucată de etamină îşi despleteşte firele între norii unui amurg epopeic...macinaţi de vânturi...te cântăresc într-un sistem binar...tabloul te desenează într-un ritm ascendent de cifre lunare. Semnale de parfum din vârful unui fir de păr vopsit într-un liliachiu întunecat...îmi cuprind bucaţile de suflet din interior spre exterior...ştii: Azi-noapte am avut în palmă sufletul tau... se făcea că e colorat de starea de spirit a îngerilor tăi păzitori. Azi-noapte, într-o noapte de decembrie ţi-am sărutat genunchii limpezi...îngână-mă...vreau să îmi dau seama că trăiesc...

o bucată de ceva...te privesc printr-un telescop molecular...pot să disec particule care se contopesc asexuat...se mai poate vorbii de pasiune?...

Niciun comentariu: