marți, 16 decembrie 2008

Pyrogén(er)ation...

Imagine în sine constituie prezenţa buzelor tale pe plicul poate prea tare parfumat. Pentru noi femeia obeza nu coincide cu realitatea. Obiectiv. Pozitiv. Cele mai simple probleme sunt de 3%, iar daca matematica mea nu mă înşeală...restul de 97% ar trebui să constituie procentajul problemelor complicate? Asta daca nu intervin subgrupe de clasificare. Un capsator cu nevoi de dreptate se ceartă cu tocul hârtiilor dolofane. Violenţa sentimentelor.
Priveşte punctele mele de vedere >>> ... Cântăreşte-le! Arta este o ripostă la tentaţiile urâtului pur şi uzual. Însă ce înseamnă urâtul? Nu e urâtul ceva relativ? Dacă frumuseţea e relativă, asta înseamnă că tu nu eşti frumos pentru toată lumea...chestie care, sincer mă deprimăL. Dar Adonis, Antinou, Narcis, Dorian Gray... ei erau frumoşi în ochii tuturor!?...de ce în cazul lor frumuseţea nu mai e relativă? Probabil că erau sextraordinar de frumoşi! Narcisism: dragoste exagerată, pa-tologică, pentru propria persoană. Fericire în rate. Rata este calculată la o perioadă de rambursare de 12 luni, DAE 0%, valoarea minimă a creditului 300 lei, valoarea maximă 666 maimuţe. Detalii pe verso. Oferta este valabilă în limita stocului disponibil. Preţurile conţin TVA. Licitez amintiri, fericirea se vinde numai în rate. Vorbeam la început de buzele tale, cum sărută suprafaţa hârtiei ne-capsate. Ne întâlnim în fiecare zi să cuprindem momentele în care soarele se ruşinează privind luna. Luna e întotdeauna serioasă...îşi păstrează constant culoarea...soarele însă e emotiv, roşeşte, dispare...apare...din nou dispare. Vara e perioada lui de glorie. Perioada noastră de glorie e toamna, inclusiv iarna... Primăvara e naşpa. Asta o ştim amândoi. Stau şi mă gândesc la un nume mai frumos pentru păpădii...ce zici de gălbioare? Sau câmpenele? Păpădiile cresc şi pe dealuri? Dacă da aş putea să le numesc delişoare...diminutive... îţi pirogravez undeva pe pântec numele viitorului copil...Nathariel... Azaro Nathariel. Fără 007...:)).
Am fost o săptămâna întreagă beat...la studentfest...şi am dansat cu fete şi băieţi. În fiecare seară îmi sunam colegii...sau mă rog ei mă sunau pe mine ca să ne întâlnim sa mergem la fest...ce puteam eu sa vad şi nu am văzut...ura faţă de sine...poartă o geantă nu ştiu cum...recital...Indriya (psychedelic chillout)
...proiecţii...filme...hală...arte...expo...mansardă...muzică...publicitate...arhitectură...teatru...arte plastice...literatura. Vreau sa mă întâlnesc cu tine în parc şi dacă îmi placi...mă laşi să te mângâi?
Şi dacă te laşi mângâiat, pot să te duc acasă? Să ne futem? Am şase ani de experienţă!
La fest am căzut de pe o piatră...cică dansam...după aia am mers cu colegii într-o încăpere mică unde se asculta d’n’b...trupuri convulsive se mişcau ameţite...eu eram întins pe beton...privind cerul...cazarmă...de tancuri...Mina îşi făcea ca de obicei de cap...gaby...susi...carmen...coco...mire...babuiyn...mika...grig...fallen=eu...şi la un moment dat aleks. metamorfoza gestului, vernisaj de pictură. Eu tot întins pe jos...adulmecând pietricele...am citit literele de la început...undeva pe o pancartă scria FREE HUGS...nişte fete anorexice se legănau şubrezite parcă de valurile sunetului tobelor sparte...percuţie...le-am îmbrăţişat pe toate. Părul tău roşu mă face să visez îngerii cântând la harpă electrică. Aş vrea să-l ating iluzionat de strălucirea poate prea puternică pentru nişte reflectoare palpabil inexistente. Diecezană. Sunt roz. Băiatul roz. Am luat două sticle de bere, pe care dealtfel le terminăm repede, grig începe să îmi bage banii la talia pantalonilor...oops si-a dat seama ca nu port lenjerie intima...eu nu mai merg sa cumpăr bere...să meargă altcineva. 80% din oraşele româniei arată la fel...e trist...sau poate ca nu! de ce de fiecare dată când mă uit la vreun bloc îl văd pe ceauşescu? Cred că din cauza asta se numesc blocuri ceauşiste...cufureală...oamenii tind să creadă că florile(în special cele sălbatice...păpădiile...etc) sunt dobermanii regnului vegetal...fixativ...vopsea...mă simt mult mai bine...mi mi mi...am restanta...la design grafic...la naiba!!! Şi blocurile oricum nu au cum sa mă ajute...nu înţeleg de ce le amintesc...elemente de deranj vizual...lipici...cuburi...3d...cubism si cromatism sever....linii si pete care se izbesc violent de violet pe nişte suprafeţe umede...bombate...
Cucurigu...
Play boy
Omg
Play girl
Tratamant homeopat ...
Carmen pleaca in USA...sper doar să revină în ţară odată cu terminarea vacantei de vară...anatomie...muşchi...tot felul de legaturi minuţios desenate...mă doare gâtul, mă doare gatul şi parcă se umflă ceva, salivez abundent, mă doare spatele, capul...sunt semne clare de inexistenţă precară...sunt semne că dumnezeu nu mai cumpără prezervative cu striaţii.
Sunt semne o să mă las de japoneza...mai mult mi-am încurcat orarul destul de nepermisibil...o să mă apuc de engleza şi o sa merg la începători, şi şi şi, o sa am note bune, şi şi şi, o sa mă doară la ronţ de problema că nu o să am notă la limba străină...da aşa o sa fac...
Sunt semne că năpârlesc momente de latenţă. Mă mişc sugerat de suplu printre becurile instalaţiei de craciun, mă mişc, e bine să te mişti, nu? E bine să respiri pentru a-ţi oxigena sângele, sânge care oxigenează creierul, creierul care să mor dacă ştiu cu ce se ocupă, sau ce loc de munca are, defapt dacă mă gândesc mai bine nu cred ca am întâlnit nici un creier până acum...cu care să pot să strâng mâna, sau în fata căruia să îmi dau jos, elevat, pălăria de pe cap...şi cu o demnitate profundă să îi sărut un nerv, sau o celulă nervoasă. Un neuron sau poate o sinapsă.
Şi astfel începe povestea.

Un comentariu:

Alex spunea...

hehe,funny as always >:D< cool one.. super kewl...orgasmatic chiarrrrr ahhhhhh :)))) gata,gata :-$ .Nu-mi vine sa cred ca ai putut debita ceva atat de dragutz :P I mean...omg :)) :-" :-" :o3 :D