marți, 16 decembrie 2008

(SIN)tetik chillout

Pe lângă liniile mele se strecoară
vara, mânată de perfuziile
sirenelor traumatizate -
de sunete anatomic imposibile.
Aici îmi închid ochii.
Să rup din calcarul genunchilor
contexte siderale sau poate
arome evanescente
de lamâie îndulcită – sintetic.
Îmi aduceai în fiecare seară stelele
de mare căzute de pe axa capricornului
derbedeu – lucesc în lumina unui
amurg, departe de a înţelege de ce...
construiesti din mine o ancoră împotriva refluxului
doar ca să
mă găseşti
înecat
zi după zi
în algele de sare asezonate de cutele
sărutului tau.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Vid!Te nasti din praf stelar aruncat pe urmele visului meu.Respiri libertatea si durerea creatiei.Simti cum briza oceanului de sentimente iti racoreste fiinta.Durerea trupeasca iti sfasie carnea, iar timpul te invita in jocul lui etern...nice ...