miercuri, 17 decembrie 2008

Uploading senses...sau despre teoria chibritului.

am mai terminat un pachet de ţigări, a mai trecut o jumatate de oră de privit anevoie pe fereastră, tinde să devină "hobby" chestia asta...a mai trecut o zi fără a merge pe la facultate...şi iată-mă aici, in faţa tastaturii, încercând lasciv să formulez ceva...orice...
e ora o1:45 noaptea, de afară se aud maşinile şi zgomotul caustic al anvelopelor de cauciuc...care aleargă şoseaua...miros un aer de întuneric, rece şi pustiu...sunt doar eu într-un oarecare bloc...de pe o strada anonimă, la un etaj cu număr poate par, poate impar... Îmi vine în minte ziua de ieri, ce nu am facut şi ceea ce aş fost în stare să fac...există dorinţe...însă mai putină voinţă...undeva în colţul din dreapta al monitorului "Downloading starting...file - ...".
Cum ar fi să-ti poţi upload-a vise, trăiri, sentimente...?! Mai eşti capabil în acest caz de a te disimula, de a te supune unor şituaţii care nu sunt trecute realmente prin propriul tau sistem cognitiv...de a disimula un spectru de viitoare reacţii dealtfel mai mult impersonale şi să le raportezi către viitoare experienţe?... cu siguranţă lucrul ăsta ne-ar face mai puţin umani...iar puşi într-o astfel de situaţie de gen SF cum ne-am mai putea raporta sau s-ar mai vorbi despre o experianţa personala, edificatoare în formarea personalităţii individului şi a valorilor sale...atât morale, etice...cât şi de conduită şi natură umana? Bineînteles că o asemenea situaţie anulează din start toate coordonatele pe care le-am amintit mai devreme ca fiind chintesenţiale în a definii omul ca entitate...organica...şi nu ar fi valabilă nici macar ca metoda terapeutică...=))Am trăii într-o bolnavicioasă reverie, într-o continuă cautare a identităţii, a căutării de sine...fără iz de izbandă...iar această stare nu ar conduce (poate) nici măcar la nebunie...aceasta din urmă fiind ceva opţional:))... Nu e o utopie...singurul lucru cu adevarat bolnav e ideia in sine. nu e nici macar o metoda...e doar o fabulaţie deloc paradiziacă, ok de-ajuns încerc prea tare să îmi justific textul...aaa da, nu mai are niciun rost sa vorbesc despre chibrit, e consumat - şade undeva agale într-o scrumiera opacă...la marginea unei mese ceauşiste...gata să se prăbuşească pe o podea care nu face nimic altceva decât să îmi ţină rece la picioare...

Un comentariu:

kenzo spunea...

yeah....cv de genu' ....si eu ma surprind uneori cu ochii pe geam, fumand....privind in gol cu o fata apocaliptica loomea:))
...and believe me, sleep deprivation ...boy, nu i de glumit:P so, get ur f******* ass in the bed and sleep