duminică, 18 ianuarie 2009

Psychedelic orgasm cappella

Timorat...o bucată de carbon trage linii cursive pe latura stâncoasă a unui embrion...sunt uitat...pe insula de aluminiu din mijlocul câmpiei...te văd verde...mă vezi albastru...un pas acolo...un cuvânt dincolo...împletesc cifre...un înger îmi bate la uşa privirii...sunt prăfuit de gheaţa prea uscată ca să mă încălzească...
Sunt liber să cred ce vreau despre mine...
Îmi întind cablurile negre spre tine ...ce scrii?
Scriu despre lama unui cutter ramolit de frăgezime...scluptez în oase o muză cu părul roz...e atât de bine...ridică-mi mâinile ca să gândesc.
Miros de lipici se strecoară dincolo de tavan, ajunge la stele, iar stelele intoxicate cad ruşinate la pământul degetelor tale...
Ascultă-mă...taste...femeile suple coincid cu realitatea...nebunie...sunt miros de lapte dat în foc...tandreţe...îmi cumpăr o acadea din piele de cămilă...cine coincide cu cine şi cu ce?
m-ă rog de un neon labirintic să lumineze. Tot ceea ce face este să mă îngâne dubios de metalic...îţi vorbesc despre cele zece dimensiuni...furnică...neurolog...vin fiert în oalele sparte ale unui stetoscop...cugetare...totul are un scop (sau n-are?)...curge tare...(mi, re, la)...mi; re; do...
sunt un toc de uşă gata să calci pe el...
indivizii care au avut parte de un transplant de soft lovesc mai puternic piramidele sânilor tai...
lutul se prelinge periculos de lichid spre partea dreaptă a inimii...o podea prea zgâriată...un portret aiurea...o sală de studiu scăldată în tăcere...pe geam imaginea unei clădiri toropite de intemperiile dualiste ale unui creator – fanatic religios....are o culoare sistematic gândită să doară...şi poate unghiuri obsesive...mă călesc la soare...o rază zăpăcită intră în camera in care se presupune că studiez un mulaj după un cezar sarcastic...un cui înfipt undeva la mijlocul unui braţ – acelaşi mulaj care stă atârnat...acolo undeva trecut de mijloc – stupoare. Raza se retrage amăgită de albul spălăcit al mulajului...un papagal pe coperta unui bloc de desen iasă în evidenţă obsesiv...verde...roşu...galben...un foşnet de hârtie mototolită aruncată la gunoi...un joc de baschet...o usă nebună care îmi cântă refrenuri din lumea balamalelor ruginite...
gravezi pe mine povestea primului venit:
miau...aşternut...ventilator pentru ventilat blană de crocodil...lumină de la un organ lunguieţ, albastru...sunet de chitară...o voce neclară...mi-e foame...
cucurigu şi toate cele...
Mulţumesc!
Pentru ce?
Dinalea, ştii tu!
Coacăze!?...un prelungitor scurt...e frig într-o noapte ce se vrea caldă...calorie...gigacalorie...bare de metal sudate invizibil între ele...thermos...bilet de tranvai...ceai...am un creion în mână. picioare de lemn...fac sport...magnetofoane stricate...un tip guraliv...ferestre noi...hello...cadou...mi-e sete...sete de zahăr.
m-ă ascund, m-ă găsesc
unde sunt?...elastic...laser...vorbesc...marmură...fum...kumm...hi, hi, hi!!! Înec...miere de albine cu ciment...iar tu, lângă mine mănânci o bucată de pavaj...sediment...
punct.

Niciun comentariu: