joi, 26 februarie 2009

critical anthology...croquet game

Fum de ţigară înecate în lacurile de lacrimi arginti

Nu cred dar îmi imaginez…

mi-ai fumat ţigara

link

către înţelesurile cuvintelor

link către discuţii anoste

link

un www de foc

link, un www să vezi cum te comporţi

www.cumtecomporti.suflet.eu

fac criptologie…completez integrame…şi îţi regăsesc numele

undeva între latura suferinţei şi latura durerii

te aud

am intrat în bucătărie

dar nu mi-ai zis nimic

am furat doar o ţigară din pachetul albastru susţinut de o masă indigo

flori…şi motive baroce

pattern

autodidact

mineralogie

scriu de fapt ceea ce îmi dictează

alcoolul

scriu pentru o expoziţie

îţi înţeleg „jocul”, Cristina…!!!

Fosile…fosile de ceara…

De ceara topită…

Un tv

Mut

Un lap-top

Guraliv

Print

văd linişte acum şi

aud gălăgie

Scânteile din scrumul de tutun ars la foc mic…

Reţetă:

Se adaugă doar…fac pişu pe mine

Mă duc la baie

Brb

Flash the water

Sau

Welcome back

Insa

Nu are cine sa mă întâmpine…

Mă întâmpin singur şi fac exces de politeţe

Bun venit Cristi,

Hai tastează-mă

Dex

îmi cad pantaloni

=)))

paranteze

10 pagini

buna ziua măria ta

o coroana

de

cristal

acum îmi dau seama ca de fapt în loc de argintii

trebuia să scriu

cristal….

Uita-te undeva mai sus

Sunt mort

Nu scriu cu diacritice şi probabil

Mâine o să adaug

Semnele aferente unei scrieri corecte

Gramatică

Am lăsat

Offffffffffffffff

Lumina aprinsă în baie

Pt că am nevoie de lumina

Prescurtare nev. = nevoie…aşa am scris iniţial. mi-ai zis:

„scrie pe blog pentru mine” dar cablul de net e in bucătărie

faţa arde

i-au tastatura în braţe

o aşez pe picioare

ameno

am o durere acută de cap

şi te aştept sa vii prin holul scufundat în

semi-întuneric şi sa mă vindeci…

offfffffffffffffffff

al doilea of

fo what?

Theatre des vampires…

Greşeşti, vreau să te vad…

Dar în acelaşi timp

Vreau să îţi ceri

Scuze

Şi să îmi zici că

Şi tu ai greşit

Atât.

La urma urmei fiecare are orgoliul lui

m-aş duce în bucătărie

să o întreb pe Cristina care ţine la mine şi

eu .com ţin la ea daca a vorbit cu tine…

Cristina fratele tău e un geniu

iar tastatura

tot

pe picioarele mele stă…

fotografic

mă duc să beau ceva

dar revin

revin

revin

pagina noua ha ha

haaaaaaaaaa

nu

mai e offffffffff

se aude trenul

jurrrrrrrrrrrrrrrrr

cinci minute

pun tastatura pe birou

si e intuneric

Brb

drink

asta vrea sa însemne ceva

adică

imediat

so once again brb

am

revenit

nu am făcut altceva decât

să îmi iau o ţigară

şi

ceva vodka

aaaaaaaaa

da si nişte cola coca

corectură

creţ

păr

creţ

câine

asta nu este o poezie

este o stare

sau mai bine zis

ceva „către Cristina”

am uitat

space chiar acum

>>>
unu doi trei

numără si tu

trei x space

=

degete…

interacţiune

pall

mall

roşu

e tareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

poezia este singura femeie din viata mea…de pana acum

L

e trist?

îmi cer scuze colegu” că ţi-am vărsat licoarea

In pula mea

Erect

Trei 3

Puncte

Unu .

Doi..

Trei …

Opt

mi-e rău cristinaaaaa

unde e mami tău

cea dulce

ştiu ca nu poţi să vomezi fără ea…

crissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

brb baia mă cheamă la ea

tha na na na naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

eu sunt…fular, virgula în loc de punct> .

unu,,, doi,,, trei…şi finalul…cu lacrimi în ochi vreau sa-ţi spun ceva…dragă cristina…mulţumesc…mulţumesc pentru că exişti în viaţa mea…mulţumesc pentru că exişti în viaţa mea grig... şi pentru ca m-ai bătut pe spate

mulţumesc pentru ca mi-ai dat ocazia sa te cunosc

KEO…

Epilog: mulţumesc...epopee.

Niciun comentariu: