luni, 6 septembrie 2010

06.09.10

dispreţ. râncezesc prin a respira un aer prea moale. sugestii sau reclamaţii. de ce nu sugestii şi reclamaţii? 300 gr de oţet şi aspirina se dizolvă în gurile câinilor turbaţi. totul are sens cand eşti beat. frigul e strănutul uriaşilor. sfinţi privaţi de latura umana sau pictaţi pe ziduri reci. trufaş asemeni statuilor ecvestre a unor eroi onirici. benzi de desene animate in stil baroc. şoarecii au voie să ronţăie unghiile de la picioarele femeilor arahnofobe. stereo-tip. încet te voi cuprinde de mijloc şi asemeni unui cameleon o să îţi adopt culorile. sunt un parazit iar tu, tu eşti gazda mea...de care mă leg, din care mă hrănesc, cu care mă satisfac, implozie. ţi-am aranjat firele de păr într-un model nouveau art. ochii tai suprarealişti mi-au spus ca nu-ţi place. preferi un film de hitchcock. te voi salva. probabil asta işi va reda speranţa ca vei scăpa de mine, sau o să-ţi ofere cel puţin soluţia chimică deparazitoare. am vazut filmul şi nu e vorba de reacţii chimice, nu e vorba de nicio piatră filosofală, de niciun pocal sfânt...sau ecuaţie relativă.

Niciun comentariu: