miercuri, 29 septembrie 2010

Jurnal atemporal

12.10.09
m-am trezit agasat de o sonerie anonimă şi ridicându-mă din pat mi-am dat seama că nu îmi amintesc ceea ce visez de foarte mult timp. e-urile sunt de vină
13.10.09
zi cu ghinion s-ar zice! înca o dimineaţă, aceiaşi cameră de internat infect, aceleaşi persoane dorm, sforăind agale pesemne că au vise inspirate, îi invidiez. trag pe mine o ţoală şi mă grăbesc spre uşă, ies. cobor scara spiralată şi mă izbeşte toamna parfumată. înceţoşată. străzile sunt înca pustii la ora 5, recit din Bacovia. am impresia că trăiesc într-un poem de-al lui, flancat de un autor omniprezent, îmi car mişcarile regulate pe strada pavată cu bitum de abanos...se vede luna şi cerul îmi surâde în ciudă - cenuşiu.
14.10.09
îmi fumez ţigara de dimineaţă, afară a început să bată un vânt din vest, am de gând să fiu calm azi.
15.10.09
m-am aşezat în faţa monitorului încercând să formulez ceva, singurul lucru considerabil de spus fiind doar frigul ce-mi torturează tenişi chinezeşti, implicit picioarele...
16.10.09
am intrat pe internet de pe mobil, să trag cu ochiul invizibil la cine e mai matinal decât mine, sau dimpotrivă cine îmi face în ciudă, având la status: "dorm..."
17.10.09
azi evadez de la servici în jurul orei cincisprezece, am pierdut încă o dimineaţă de atelier la facultate, ieri am vrut pentru prima data într-o lună de şcoală să merg la cursul de hermeneutică însă potrivit sau nepotrivit unei reguli ancestrale profesoara a considerat că e indicat să nu facem cursuri săptămâna asta. sper doar să pot merge săptămâna viitoare la cursul distinsei profesoare. e ziua mea azi.
18.10.09
e miercuri...
19.10.09
am ajuns mai devreme la lucru, ies să fumez o ţigară.
20.10.09
azi beau ceai...ceaiul face bine la...
21.10.09
am scos din priză aeroterma să pot încărca telefonul. e ciudat cum oamenii depind de atâtea lucruri, cumpără lucruri de care nu au nevoie pentru că sunt viu colorate sau pur şi simplu pentru a-şi satisface nevoia de opulenţă...
22.10.09
oraşul e cuprins de afişe electorale, feţe pe care nu le cunosc îmi împânzesc privirea cu slogane idioate...referendum...prerogative...preşedinte...parlamentari...societatea are întradevar nevoie de astfel de aparitii, iar toamna le primeşte cu bucurie în peisajul ei monocrom - not!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul ascultawhisper sau un email ascultawhisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!