duminică, 24 aprilie 2011

păcate în primăvară

nar.cis.iac

umblă noaptea prin mine
asemenea fulgilor din păpădia
necoaptă –
se aşează prin viscere
îmi inundă lăcaşurile de cult
n
a
r
c
i
s
neomul din tendoane şi alăturări
de muşchi prin înaltul cerului străveziu

memento.mori.re

prin piele fluturii
alergă celulă
cu celulă
straturi adipoase de vară –
urlă pământul
insonor
afară din mine

porii îmi sunt de gheată
traumă
e boala călătorului
de cursă lungă ca
fluturii să-i tatueze
prin piele aripile
lor cauciucate

adole.scentin.e

mănuşile tale îmi
cuprind picioarele
tumefiate de fibre
voalate şi dansuri

de muscă beţivă

docurile ochilor tăi
sunt locul din care
caii se adapă

aici la masa fiecărei seri
îţi schimbi
protezele
de a trăii
cerul prin
vene
deloc
adolescentine


pasuale.babylon.religioso


pârghia braţelor mele –
căptuşeală adezivă
de prins albine
îmi loveşte în
note de clavir
ouăle pascale
fardate
p e
r r
i a
s s
m i
ă v
în
cerul
albastru doar
păsările sterpe
mai îndrăznesc

zboare

ined.ia

muşcătură din buricul
degetelor – brazdă
în soarele momentelor
de suspin
îmi eşti o muză
statuară pe lespezi
din sticlă
a
i
c
i prin deschizăturile
coastelor lumina trece
fără bilet dus-întors


ettore.sacerdote.martire

arcada grădinilor –
fire de alcătuire
în spice

şi copacii îşi scutură
de pârg în afară –
seva

s a c e r d o t – al
clipelor dulce
dedublare.


făină pentru carne


cerul – acea fâşie
prin carne încetase
demult să crească
prin vene – roşeaţa

îmi străluceşte pielea
ca interiorul unui cufăr
cu făină


moment în fluture

privesc dincolo de oglindă
clipele de înger
cu miros de apă
infectată în cuvinte

fără căldura coconului
antenele se ofilesc
prin permanenţa fluidelor

aici hărţile din cer nu folosesc la nimic
un fluture îşi dă duhul
bătând din aripi
in ritmuri de
adagio sostenuto


în-semn în adonis

chip în lut – statuie
sau poate virgulă
în coatele uscate
din marmură autumnală

acea licărire în privirile
liniilor în construcţia
corpului tău –
din ceară
frenetică aşezare
pe oase
de tendoane
şi carne:
adonis în devenire


respiro în vid

respiraţia hârtiei
îţi dezvăluie
hieroglifele –
prin patima literei în
filigran

sublim delir

în picioarele scaunelor
sălăşluieşte molia
amatoare de vid.

Niciun comentariu: