joi, 25 octombrie 2012

partitură autumnală


fiecare notă muzicală...prin toamnă...îmi face rău...!
m-am hotărât ce o să fac azi - ascult muzică...și sunt insipid, azi aici a căzut bruma, mă simt poleit cu esență de toamna...într-o fantezie barocă: lenevesc, half-naked încă printre așternuturi oscilând între pat și podea, și mai arunc un 
ochi și la muritori când nu sunt ocupat cu mine însumi. Trag cu pușca, sună incitant, acel moment perfid în care conștientizezi pentru o fracțiune de secundă că ai în mâini o armă care poate ucide un om! - have fun, i'm sure i would...! și ascult Schubert și Bach - compozitorii dumnezeirii!
brumă și cafea.
am rămas singur pe închipuirea claviculei tale, prin ceață îmbătată de tresăriri timide de soare danturat, 
și ceai negru cu lapte
timpul își mărește unitatea de măsură - bate minute la porțile tastaturii,
scrumiera e plina
îmi aduc pe birou, în fiecare zi o altă carte, clădesc în juru-mi o pătură de litere
this autumn, like no other before...make's me wanna cuddle...

4 comentarii:

Anonim spunea...

"Căci suntem ca trunchiurile de copaci în zăpadă. Aparent stau să alunece şi cu o uşoară izbitură le-am putea împinge cât-colo. Dar n-o putem face, fiindcă sunt bine înfipte în pământ. Însă, vezi, chiar şi acest lucru nu este decât aparent."

http://www.youtube.com/watch?v=9eewhgmVpsc

nathariel spunea...

Danke!

Anonim spunea...

"Al unsprezecelea fecior al meu este delicat, poate cel mai slab dintre toţi fiii mei; dar înşelător în slăbiciunea lui; din timp în timp poate fi puternic şi ferm; totuşi chiar şi atunci slăbiciunea lui este oarecum fundamentală. Dar nu e o slăbiciune ruşinoasă, ci anume ceva ce doar pe pămîntul nostru trece drept slăbiciune. Aşa, de pildă, nu este slăbiciune oare şi faptul de-a fi gata să-ţi iei zborul, întrucît înseamnă, de bună seamă, şovăială, şi lipsă de fermitate, şi nestatornicie? Uneori mă priveşte de parcă ar vrea să-mi spună: Am să te iau cu mine, tată. Apoi eu gîndesc: Ai fi cel din urmă căruia m-aş încredinţa. Iar privirea lui pare să-mi replice: Să fiu, măcar, cel din urmă." Franz Kafka: Unsprezece feciori


I have to admit I have a huge crush on you(r melancholy) . . .

http://www.youtube.com/watch?v=qkfQhfZUWcg

nathariel spunea...

...umm...nu stiu cum sa raspund la asta...