sâmbătă, 24 noiembrie 2012

C-GIP-WHORE-PING-PONG-CIRIP



beat, la orice oră, asemeni bețivilor de la birtul comunal

beat de plăcere și tristeți, 
de ce-mi cade mai bine... căci acum îmi cad bucuriile-n bucurii
și fut tristeți-uri 
(fuck the bones outta'of me, I drink the fuck out of ya' 
+sinapse accelerate de hormoni contorsionați + your sex appeal =
 a treia bere aruncată-n grumaz')
- sunt curios cum arați beat, cred că ești simpatic.
sunt idiot-ic, idiopatic, idiomatic, prost și pleonasm-ic de high-
hui
cu răspântia scai...
plus că nasc rime împerecheate, încrucișate, încălecate, călărite,
 resuscitate...
- ești mai prețios viu decât mort...
mort o sa fiu consacrat să... declanșez atașamente non-verbale...
- I could fall in love with you.
nu, n-ai putea, din motive mult-prea-multe ca să le enumăr aici, 
și poate prea înrădăcinate în real, bine, 
poate-ai putea renunța la o parte din limitele-ți existenței 
tutelare...dar totuși...și nu, nu e actualul,
e inactualul, trecutul, viitorul și futilitatea existenței mele perfide, 
alcătuite din nimicuri existențiale și foc meta-liric, 
din epifanii transcendentale, și nimicuri concupiscente, 
din carne-și-oase inutile, și sinapse depășite de inactivitate, 
și neuroni îndulciți de iluzii
("insist" sa-mi spui ceea ce ai vrut sa-mi spui dar nu mi-ai spus)
idealul meu e o insula... răvășita de vânturi și cearceafuri 
vaporoase în alb, 
și culori impregnate-n degete și piele-catifea și poezie-n priviri, 
și aburii de meta-existentă, și îmbrățișări timide ascunse-n 
carapace de vârste, 
și eternul momentului, cauzalitatea emoției, și dragostea atingerii
și...limitele cuvântului prin care te arunc și te postulez de zidurile 
tăcerii
și sex nebun...cu muzica-n urechi...
mereu, întotdeauna, etern...
dintotdeauna
(nu exista coincidență, poate doar in-coincidențe)
sunt un complicat paradox inutil, fii serios, 
sunt doar abandon-abil și uzitabil, poți doar să mă folosești și să 
mă arunci, 
ofer sfaturi nu și soluții - asta mulțumește, îndestulează, 
trans-formă, dar nu mă face iubibil, dezirabil, parfum-abil, paradis-iac-al, 
maniacal-tolerabil
oh God, nu sunt nimic, decât hârtie...nu lua nimic...
sunt doar proiecții-poezie
(bere vărsată pe taste)
sunt sex înspumat-transfigurat-transeptic
scoți poezie-afar'-din-mine
e ciudat cum oamenii spun ceea ce celorlalți le este facil sa audă
- dă-mi mai multe motive să am parte de sex cu tine în capul meu 
în timp ce îți/îmi recit/ți.
eu nu fac sex...acuplez litere și sentimente prin carne
îmi stă scrisul în sus
cu cer, în cer, prin cer
și alinieri de pijamale mulate, contorsionate de dorința și 
eter-etil-morfină
nu-ți ofer nimic, doar relevații de pori dilatați și piele-de-găina...
nopți în care adieri de carne și epidermă se învălmășesc prin 
urme de litere bătute la mașină,
 pirogravate pe buze prea fierbinți a fi sărutate și fragrant de 
orgasm lunatic
- și oare.. nu e destul?
nu ți-e destul, știu ca nu ți-e destul, vrei întotdeauna mai mult și 
reușești să-mi sorbi din muze, 
să le lași morbid-agale-la-picioare, topite prin frunze
(și eu nu sunt sigur că pot sa-i ofer atât de mult)
sunt doar un izvor de câmpie-plan-diform-diafan
sur-sur doar în clinchet amar, timid, singular
sau sunt momente în care nu vrei nimic, 
și izvorăsc filistin-eruptiv-libertin -
și tot...nu vrei nimic.
(te am suspendat, undeva în neantul de palpitații și degete tremurânde)
- beția face din tine mai mult decât îmi imaginam,
te pot lua acasă și îmbăta încontinuu?
într-o cameră umedă și întunecată la lumina lumânării - te las 
să iți distrugi ficatul.
alcoolul mă deprimă-excită-îngustă
câteodată scriu poezii cu voce tare
- fantezie sexuală cu tine... gol recitând poezii.
contopit în fotolii, transpirat de căldură și lumini anodine 
- ud și excitat.
recit doar la ureche
doar în șoapta și anevoie
în mireasmă de bergamotă și falange reci
- deci nu ești doar o proiecție.
(nu am manual de utilizare)
sunt în toate sensurile doar ceea ce tu dorești să percepi
nălucă-îmbătată-în-maree-de-ninsoare
(saluta-mă din când în când, ca sigur nu-ți cad falangele...
falangele cad doar pe clape nu și pe taste)
sunt interminabil-vast-lichid
mă termin doar atunci când fantezie-zi că sunt terminabil
doar nu mă fă să scriu poezii inutil...
- îmi arde întregul corp în focul interior și la sfârșitul frazei sunt cenușă.
ești phoenix-ul meu ideatic
îmi place să te/ți-o ard sistematic.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Atâta pasiune-ți arde-n vene când scrii ceva, tare ușor pot spune cât ma regăsesc în postările tale, unele din ele. Toată stima și respectul, se pare că tocmai mi-ai dat de lucru-n noaptea asta, mulțumesc!