luni, 31 decembrie 2012

{pétanque} 1

îmi arunc capul sub pomul de crăciun
rostogolit asemeni bilei de boules...
aș vrea să intru cu totul,
dar îmi rămân picioarele și
torsul pe din afară


mă ascund în fiecare zi
printre sticlă colorată
și lumini chinezești de promenadă
printre îngeri ceramici
și globuri din ceară...
să uit de analogii în carne
și absența zâmbetului serafic


prin bulgari de zăpada și plenar
să privesc lumea printr-un caleidoscop lunatic
și să mărșăluiesc prin spații goale
prin anotimpul discordiei afective...
prin fulgi de -mine însumi- 
și futilitatea existentei...obosit-am 
și pot să ating alți oameni
doar că sunt cu câteva grade mai calzi decât mine
și-mi îngheață corzile vocale
de la prea mult love me tender


căci ăsta-i primul non poem cu mine


căci de câteva zile cina constă
în alcool
și ram pam pam pam

și ce bine-ar fi să  fim nouă înșine
auto-suficienți
Light me up put me on top, let's fuck-la-la-la-la, la-la, la, la

supradoză cu vin fiert și scorțișoară -


căci tot ce-am vrut de crăciun a fost sex
și filme noir

Niciun comentariu: